Ons team

Verzekeren zoals jij dat wenst. Vertrouwd, verantwoord en voordelig zijn de kernwoorden van onze dienstverlening. Als verzekerde kies je bij ons zelf de manier waarop jij jouw verzekeringen wilt regelen.

Over ons

Mogelijkheden
Omdat verzekeren per persoon, of zelfs per product anders kan zijn, bieden wij je de volgende mogelijkheden:

  1. Persoonlijk advies van een van onze adviseurs
  2. Professionele telefonische helpdesk
  3. Zelf eenvoudig en snel regelen via onze website

Welke manier je ook kiest, je bent er altijd zeker van dat je profiteert van onze uitgebreide service en producten van gerenommeerde aanbieders tegen de scherpste premies en beste voorwaarden.

Persoonlijke aanpak

Ook het goed en adequaat verzekeren van mobiliteit is een vak apart en daarom stellen wij graag een persoonlijke aanpak voor. Wij willen graag al onze verzekerden kennen en weten wat er bij hen speelt. Op die manier kunnen wij tijdig en op maat advies geven, wanneer er zich bijvoorbeeld wijzigingen voordoen in wetgeving en / of fiscale regels.

Wil je meer weten over onze werkwijze of wil je advies over jouw verzekeringen? Neem dan gerust contact met ons op.

Verzekeren zoals jij dat wenst

Kwaliteitswaarborg

Vergunning Autoriteit Financiële Markten (AFM)

De AFM voert de Wet financieel toezicht (Wft) uit en houdt toezicht op de deskundigheid en integriteit van de dienstverlening van financiële adviseurs. Ons kantoor staat onder toezicht van de AFM en beschikt over de wettelijke vergunningen om te adviseren en te bemiddelen in financiële diensten.

Kwaliteitswaarborgen

Wij investeren continu in kennis van onze medewerkers en kwaliteit van onze organisatie. Ons kantoor is aangesloten bij verschillende keurmerk- en kwaliteitsorganisaties die hoge eisen stellen aan onze dienstverlening.

Klachteninstituut Verzekeringen

Het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) biedt één loket voor klachten over financiële dienstverleners. Ons kantoor is aangesloten bij het Kifid, waardoor je bij geschillen altijd beroep kunt doen op een onafhankelijke boordeling en bemiddeling bij eventuele klachten.